مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-19سياسي

روحانی پیروزی رییسی در انتخابات را تبریک گفت


حجت الاسلام و المسلمین روحانی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی (دامت تاییداته) انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رییس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی پیروزی رییسی در انتخابات را تبریک گفت

روحانی پیروزی رییسی در انتخابات را تبریک گفت