مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-19سياسي

پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم


سپاه فجر استان فارس، طی پیامی، از مردم ایران و خصوصا استان فارس به واسطه حضوری گسترده و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، قدردانی کرد.

- ایسنا/فارس سپاه فجر استان فارس، طی پیامی، از مردم ایران و خصوصا استان فارس به واسطه حضوری گسترده و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، قدردانی کرد.

سپاه فجر استان فارس، طی پیامی، از حضور حماسی مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد، قدردانی و تاکید کرد که ملت بار دیگر مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدند.

در بخشی از این پیام که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است: ملت ایران بار دیگر همهٔ تلخ کامی ها را به حاشیه برد و روز 28 خرداد را به روزی ماندگار و به جشن ملی خود تبدیل کرد.

سپاه فجر فارس در قسمتی از پیام قدردانی خود آورده است: ملت ایران اراده الهی خود در تداوم مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را با عبور از دروغگویان و فریبکاران مبلغ نروید؛نمی رویم حاکم کردند و تحلیل صحیح و شناخت حقیقت را به دشمنان اسلام و ایران و مردم سالاری دینی آموختند.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: ملت ایران روشن کردند که حساب دولت و امر معیشت را با سرنوشت انقلاب خویش پیوند نمی زنند و عقلانیت انقلابی برساخته از تفکر اسلام ناب و راهبرد های درخشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را به منصه ظهور رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم

پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم