موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-19پزشكي

ابتلا به سرماخوردگی عامل حفاظتی در مقابله با کرونا


یک مطالعه جدید نشان می دهد که سرماخوردگی عادی می تواند سیستم ایمنی بدن را فعال کند و نقش حفاظتی در مقابل کروناویروس داشته باشد.

- جی پلاس، به نقل از دیلی میل، محققان دانشگاه ییل آمریکا دریافتند ویروسی که به طور مکرر باعث سرماخوردگی می شود، یک پاسخ ایمنی ایجاد می کند که ممکن است از گسترش کروناویروس در همان بیمار جلوگیری کند.

نتایج نشان داد که ویروس های سرماخوردگی ممکن است یک نقطه شروع برای درمان بالقوه کووید 19 باشد و بینش جدیدی در مورد نحوه تعامل ویروس ها ارائه می دهد.

به هر حال زمان بندی مهم است و محققان هشدار می دهند که چنین درمانی باید بلافاصله پس از آلوده شدن بیمار به ویروس استفاده شود.

یک مطالعه جدید نشان می دهد سرماخوردگی می تواند سیستم ایمنی بدن را برای محافظت در برابر کووید 19 تقویت کند.

علائم شایع سرماخوردگی شامل گلو درد، عطسه، سرفه و سردرد است.

علائم به طور معمول خفیف هستند و درمان های زیادی برای این ویروس وجود ندارد، به این معنی که افراد برای غلبه بر سرماخوردگی خود به سیستم ایمنی بدن خود اعتماد می کنند.

این پاسخ سیستم ایمنی شامل ژن های تحریک شده با اینترفرون است؛ مولکول های سیستم ایمنی بدن که در اوایل پاسخ بیماری درگیر می شوند تا از تکثیر ویروس جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به سرماخوردگی عامل حفاظتی در مقابله با کرونا

ابتلا به سرماخوردگی عامل حفاظتی در مقابله با کرونا