مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-19سياسي

آرزوی توفیق جهانگیری برای رییسی


معاون اول رییس جمهور در پیامی حضور چشمگیر مردم در انتخابات را نشانه احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور دانست و برای رییس جمهور منتخب و نمایندگان برگزیده شهروندان در شوراهای اسلامی شهر و روستا در حل مسائل و مشکلات کشور و ترسیم آینده ای روشن .

- معاون اول رییس جمهور در پیامی حضور چشمگیر مردم در انتخابات را نشانه احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور دانست و برای رییس جمهور منتخب و نمایندگان برگزیده شهروندان در شوراهای اسلامی شهر و روستا در حل مسائل و مشکلات کشور و ترسیم آینده ای روشن برای همه ایرانیان آروزی توفیق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حضور چشمگیر مردم صبور و فداکار ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نشانه ای از احساس مسئولیت سیاسی نسبت به امروز و آینده کشور به عموم مردم، نامزدان محترم و منتخبان آنان تبریک می گویم.

امیدوارم رییس جمهور منتخب و نمایندگان برگزیده شهروندان در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند با استفاده از همه ظرفیت های ملی، پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و همکاری همه قوا و نهادهای نظام در حل مسائل و مشکلات کشور و ترسیم آینده ای روشن برای همه ایرانیان چه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی توفیق جهانگیری برای رییسی

آرزوی توفیق جهانگیری برای رییسی