مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-19سياسي

نرخ مشارکت و نزاعی بی ثمر!


واقعیت این است که جامعه ایرانی و سرزمین ایران با معضلاتی دست به گریبانند که اگر در بازه زمانی مشخصی حل نشوند، از این کشور چیزی باقی نمی ماند که برای حکومت بر آن نیاز به این همه ستیز و غوغا باشد! - واقعیت این است که جامعه ایرانی و سرزمین ایران با معضلاتی دست به گریبانند که اگر در بازه زمانی مشخصی حل نشوند، از این کشور چیزی باقی نمی ماند که برای حکومت بر آن نیاز به این همه ستیز و غوغا باشد! عصرایران- احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی اش نوشت: در ولایتِ ما دو ارباب به اسامی سرگرد و ماشاءالله خان، صاحبِ نخستین ماشین های منطقه بودند.

سرگرد صاحب جیپ و ماشاءالله خان صاحب یک دستگاه بیوک بود.

دو مرد یک دنده و لجوج و بیکار نیز که هر کدام نسبت به یکی از دو ارباب سپماتی داشتند، کارشان نزاع دائمی بر سرِ فضائل و مزیت ها و دارایی های ارباب مورد علاقه خود بود.

در رأس نزاع آنها اما موضوعِ سرعتِ جیپ سرگرد و بیوک ماشاءالله خان قرار داشت.

مرد اولی با تمام وجود اصرار داشت که جیپ سرگرد سریع تر از بیوک ماشاءالله خان حرکت می کند و مرد دومی هم با حدّت تمام تأکید می کرد که دقیقاً برعکس، این بیوک ماشاءالله خان است که تندتر از جیپ سرگرد می تازد!یک روز که بحث آنها در این باره بالا گرفته بود تا آنجا که دست به گریبان شده و علیه هم فحش های آب نکشیده یا آبدار می داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مشارکت و نزاعی بی ثمر!

نرخ مشارکت و نزاعی بی ثمر!