مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-19اجتماعي

هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت:با توجه به پیش بینی وزش باد شدید همراه با توفان و گرد و خاک از امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، طبق اطلاعیه هواشناسی، براساس الگوی نقشه های هواشناسی برای امروز تا اواخر وقت دوشنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک باعث کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا به خصوص در نیمه شرقی خراسان جنوبی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید همراه با توفان و گرد و خاک از امروز تا اواخر وقت روز دوشنبه، مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

وی اعلام کرد: وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در سطح استان به ویژه در شهرستان های نهبندان سربیشه درمیان زیر کوه خوسف و بیرجند به شدت محتمل است.

وی اضافه کرد: وقوع این  پدیده در استان قطعا کاهش دید افقی و اختلال در تردد جاده را به همراه دارد، اگر مردم قصد سفر دارند در صورت امکان از رفتن به سفر خودداری کنند.

وی از دامداران، مرغدارن، کشاورزان و عشایر استان خواست حتما نسبت به ایمن سازی مستحدثات کشاورزی و دامی خود اقدام و همچنین خطاب به مسئولان اجرایی، متذکر شد: ضمن اطلاع رسانی گسترده به همشهریان و جامعه هدف تحت تأثیر در خصوص آماده باش کامل نیرو های امدادی و عملیاتی شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان

هشدار مدیریت بحران خراسان جنوبی/ توفان و گردوخاک در راه استان