مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-19بين الملل

نفتالی بنت به دنبال جدی تر شدن مذاکرات با واشنگتن در راستای عدم بازگشت به برجام است


یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی امیدوار است بتواند پیش از تحلیف رییس جمهور جدید ایران، اعمال نفوذ بیشتری در دولت آمریکا در راستای عدم بازگشت آن به توافق هسته ای داشته باشد.

- یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی مطرح کرد که نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی امیدوار است بتواند پیش از تحلیف رییس جمهور جدید ایران، اعمال نفوذ بیشتری در دولت آمریکا در راستای عدم بازگشت آن به توافق هسته ای داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسراییل در بخشی از یک گزارش نوشت که کانال 13 این رژیم روز جمعه گزارش داده است نفتالی بنت نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی امیدوار است در هفته های آتی پیش از تحلیف رییس جمهور جدید ایران، با واشنگتن مذاکراتی در راستای نفوذ موثر بر بازگشت مورد انتظار آمریکا به توافق هسته ای ایران داشته باشد.

تایمز آو اسراییل ادامه داد: در گزارش این شبکه آمده است که بنت ممنوعیتی را که قبلا توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین برای گفت و گوی مقامات اسراییلی درباره جزییات این توافق در حال احیا میان آمریکا و ایران اعمال شده بود، برداشته است.

نتانیاهو به مقامات امنیتی دستور داده بود درباره جزییات این توافق با مقامات آمریکایی گفت و گو نکنند که تلاشی آشکار در راستای دور کردن اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفتالی بنت به دنبال جدی تر شدن مذاکرات با واشنگتن در راستای عدم بازگشت به برجام است

نفتالی بنت به دنبال جدی تر شدن مذاکرات با واشنگتن در راستای عدم بازگشت به برجام است