مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-19سياسي

قدردانی روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور از حضور پرشور هموطنان در انتخابات


سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در پیام هایی از حضور پر شور هموطنان ایرانی مقیم این کشورها در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری همزمان با داخل در 133 کشور و در 234 صندوق اخذ رای در خارج از کشور برگزار شد و هموطنان ایرانی همچون گذشته حضوری پرشور در این دوره از انتخابات داشتند.

در همین راستا جمعی از سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در پیام هایی از حضور هموطنان ایرانی خارج از کشور در این دور از انتخابات قدردانی کردند.

* قدردانی سفارت ایران در پاریس سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در توییترش اعلام کرد: در انتهای روز انتخاب سرنوشت و رای گیری در حوزه پاریس از همه هموطنانی که از دور ونزدیک و در یک روز کاری در محل کنسولی سفارت حضور یافتند و نیز از آنانی که در مراحل مختلف اخذ رای با تلاش خود حوزه انتخابیه پاریس را یاری کردند، سپاسگزاری می کنیم.

به امید ایرانی سرفراز و پاینده.

    منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی یف نیز در توییتی در این خصوص نوشت: با پایان انتخابات 1400 در کشور اوکراین، صمیمانه از تمامی هموطنان عزیزم که برای اعتلای میهن پای صندوق رای آمدند قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور از حضور پرشور هموطنان در انتخابات

قدردانی روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور از حضور پرشور هموطنان در انتخابات