مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-19سياسي

هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت:با اشراف اطلاعاتی که از آن سوی مرزها و در مرزهای کشور و داخل کشور صورت گرفت، هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: در سطح شورای امنیت کشور، ستاد امنیت انتخابات و کمیته ها و شورای تأمین استان ها و شهرستان های سراسر کشور مسئولیت هماهنگی اجرایی و عملیاتی با نیروی انتظامی تحت عنوان قرارگاه امام علی (ع) صورت گرفت و با محوریت این نیرو در سطح ملی، استان ها و شهرستان ها، قرارگاه های امام علی (ع) به موازات شوراهای امنیت و شوراهای تأمین سراسر کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: در چند مرحله برآورد امنیتی انتخابات صورت گرفت؛ یک مرحله در قالب امنیت سال 1400 و یک مرحله قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات که برای همه مقاطع برنامه ریزی گسترده ای صورت گرفت.

وی اظهار داشت: تهدیدات بسیار زیادی از جهت اقدامات تروریستی در طول این مدت داشتیم، طراحی هایی صورت گرفته بود و عناصری را در داخل فریب داده بودند که در تورهای اطلاعاتی قرار گرفتند.

برخی مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند و در برخی موارد دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم

هیچ حادثه امنیتی در برگزاری انتخابات نداشتیم