مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-19سياسي

حضور مردم به ویژه شهروندان استان تهران در انتخابات قابل توجه بود


استاندار تهران با انتشار پیامی از حضور و حماسه آفرینی شهروندان در انتخابات 28 خرداد 1400 قدردانی کرد و گفت: استقبال و مشارکت عموم مردم به ویژه استان تهران در انتخابات قابل توجه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انوشیروان محسنی بندپی با انتشار پیامی از حضور و حماسه آفرینی شهروندان در انتخابات 28 خرداد 1400 قدردانی کرد.

در این پیام آمده است؛ پس از روزها برنامه ریزی در 28 خرداد 1400، مردم استان تهران همزمان با سایر نقاط کشور در ساعات اولیه در شعب اخذ رأی حاضر شدند و با وجودی که بی وقفه رأی گیری با شعب ثابت و سیار از ساعت 7 صبح ادامه داشت اما مردم برای ثبت آرای خود در شعب صف کشیدند تا جایی که انتخابات تا ساعت 2 بامداد ادامه یافت.

این پیام حاکی است: استقبال عموم مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری قابل توجه بود و مردم بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

محسنی بندپی در پیام خود افزوده است: مردمی که دل در گرو این انقلاب دارند و هر جا که نیاز به حضورشان بوده، ایستادند، مردمی که بار دیگر در کنار هم مشت بر دهان استکبار زدند؛ و با آرای خود سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند؛ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم به ویژه شهروندان استان تهران در انتخابات قابل توجه بود

حضور مردم به ویژه شهروندان استان تهران در انتخابات قابل توجه بود