مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-18سياسي

آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت از دانشجویان علوم پزشکی


معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز اجرای طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان خبر داد و گفت: در این طرح تمامی دانشجویان از نظر سلامت روح، - معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز اجرای طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان خبر داد و گفت: در این طرح تمامی دانشجویان از نظر سلامت روح، جسم، فعالیت های فیزیکی و فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرند و در نهایت کارنامه فرهنگی برای آنها صادر خواهد شد.

دکتر محمدحسین پورغریب در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص جزییات طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: این طرح یک پایش کلی پروفایل دانشجویی است که در آن دانشجویان از نظر سلامت روح، جسم، فعالیت های فیزیکی و فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اولین بار است که طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان طرح در دانشگاه های علوم پزشکی کشور اجرایی می شود و در نظر داریم در صورت موفقیت آمیز بودن اجرای پایلوت این طرح در دانشگاه علوم پزشکی تهران، بتوانیم آن را در سایر دانشگاه های کشور نیز پیاده سازی کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن اعلام آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت دانشجویان این دانشگاه، تاکید کرد: در این طرح دانشجویان همه مقاطع و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت از دانشجویان علوم پزشکی

آغاز طرح نظام جامع پایش و مراقبت از دانشجویان علوم پزشکی