مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 02:302021-06-18ورزشي

در هوای گرم چطور ورزش کنیم؟


مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان ورزش کردن در هوای گرم را مستلزم رعایت نکات و اصولی دانست که اگر رعایت نشوند ممکن است پیامدهای خطرناکی برای ورزشکار به دنبال داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان ورزش کردن در هوای گرم را مستلزم رعایت نکات و اصولی دانست که اگر رعایت نشوند ممکن است پیامدهای خطرناکی برای ورزشکار به دنبال داشته باشد.

محمود روشنی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز فصل گرم سال، اظهارکرد: انجام تمرینات ورزشی در هوای گرم باید متفاوت از سایر فصول سال باشد، چراکه ضریب نفوذ آفتاب به پوست در فصل تابستان بیشتر است و احتمال خشک شدن پوست، کم آبی بدن، کم شدن سدیم بدن، آفتاب سوختگی پوستی و .

وجود دارد.

وی تصریح کرد: ورزش کردن در فصل گرم باید با رعایت نکات و اصولی همراه شود، درغیراینصورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به ورزشکار وارد شود.

این کارشناس ارشد فیریولوژی ورزشی با بیان اینکه در فصل گرم نمی توان در هر ساعت روز تمرینات ورزشی را انجام داد، افزود: بهترین زمان برای ورزش کردن در این ایام، ساعات خنک روز همچون صبح ها تا ساعت 10 و عصرها از ساعت 4 تا 9 شب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هوای گرم چطور ورزش کنیم؟

در هوای گرم چطور ورزش کنیم؟