مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-18سياسي

صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری استان خوزستان با تأکید بر اینکه اقدامات قضایی بر اصل حفاظت و صیانت از تک تک آرای مردم استوار است، گفت: امروز در کل کشور شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

- ، حجت الاسلام صادق مرادی جمعه شب در گفت وگویی رسانه ای از حضور پرشور مردم قدردانی کرد و گفت: برخلاف آنچه دشمنان ایران اسلامی القا می کنند، امروز در سراسر کشور و به ویژه استان خوزستان شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات بوده و هستیم.

وی تأکید کرد: همکاران قضایی ما از جمله دادستان ها، رؤسای دادگستری و دادیاران در سراسر استان خوزستان در کنار دیگر عوامل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ابتدای آغاز فرایند رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور داشته اند و تا مرحله شمارش و اعلام آرا نیز پای کار خواهند بود.

وی به مسئله اعلام و پیگیری تخلفات انتخاباتی نیز اشاره کرد و افزود: موارد جزیی از تخلفات در برخی شعب استان گزارش شده است که در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد؛ البته همان گونه که تأکید کردم موارد جزیی بوده و تأثیری در روند رأی گیری نداشته است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان تأکید کرد: صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه دستگاه قضایی است و تا پایان انتخابات 1400، تمام اقدامات قضایی بر این اصل استوار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه دستگاه قضایی است

صیانت از تک تک آرای مردم وظیفه دستگاه قضایی است