مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-18سياسي

28 خرداد یکی از روزهای سرنوشت ساز در ایران اسلامی است


مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: فضای کشور ما فضای انتخاباتی بوده و امروز یکی از روزهای سرنوشت ساز در ایران اسلامی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: فضای کشور ما فضای انتخاباتی بوده و امروز یکی از روزهای سرنوشت ساز در ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان افزود:در این انتخابات هم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود از این رو هم توجه مردم عزیز و هم دعا می خواهد که الله تعالی خیر بیاورد.

وی با بیان اینکه کشور ما نیاز به دعا، توجه و دقت نظر دارد تا در همه ی شهرها شوراهای خوب و افرادی که بیشتر توانایی و شایستگی دارند بتوانند انتخاب شوند افزود: مردم در میان افرادی که برای ریاست جمهوری داوطلب هستند به کسی که شایسته تر است اتفاق نظر پیدا کرده و رای دهند.

مولوی اسماعیل زهی اظهارداشت: در انتخابات ریاست جمهوری کسی روی کار بیاید که در این شرایط بحرانی و شرایط حساس که ملت و کشور با چالش و مردم با فقر روبرو هستند بتواند کشور را به مسیر صحیح هدایت و کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خرداد یکی از روزهای سرنوشت ساز در ایران اسلامی است

28 خرداد یکی از روزهای سرنوشت ساز در ایران اسلامی است