مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-18سياسي

امام جمعه ایلام: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت است


حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای رزمایش انتقام خون شهید جهان اسلام قاسم سلیمانی از آمریکایی هاست و مشارکت حداکثری تضمین کننده امنیت ما و موجب اقتدار رییس جمهور منتخب است.

- حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای رزمایش انتقام خون شهید جهان اسلام قاسم سلیمانی از آمریکایی هاست و مشارکت حداکثری تضمین کننده امنیت ما و موجب اقتدار رییس جمهور منتخب است.

وی افزود: امید است با قرار گرفتن در مسیر سیره رضوی و بهره گیری از آموزه های امام رضا (ع) مشمول عنایت های آن حضرت قرار گیریم.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز در آستانه بزرگ ترین انتخابی هستیم که سرنوشت چندین ساله ی جمهوری اسلامی را تعیین می کند، ابراز کرد: امروز روزی است که مردم حرف اول و آخر را می زنند، مردم تعیین کننده سرنوشت هستند و به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند تفویض اختیار می کنند تا قدرت اجرایی را پیدا کند.

وی با بیان اینکه حماسه بیست و هشتم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام راحل فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است ، مراجع اعظام تقلید فتوا دادند که شرکت در انتخابات واجب است و مقام معظم رهبری تاکید بر مشارکت حداکثری و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت است

امام جمعه ایلام: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت است