مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-18سياسي

پست سعید محمد در دولت آینده


محمد در رابطه با صحبت هایی در شورای وحدت و برنامه های وی برای سمت شهرداری سعید محمد، افزود: نه، اینطور نیست، من در مورد این موضوعات اصلا صحبت نکردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم که برای شرکت در انتخابات در مسجد امام حسین حاضر شده است، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای دولت آینده پیشنهاد سمتی داشته یا نه؟ بیان کرد: خیر، اینطور نیست، ما در مورد این مسائل اصلا صحبتی نکردیم، ما یک تکلیفی احساس کردیم و آن این بود که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: شور و نشاط در جوان ها مخصوصا کسانی که هوادار ما بودند وجود داشت، این افراد را به سمتی هدایت کردیم تا باعث شور بیشتر انتخابات شوند.

محمد در رابطه با صحبت هایی در شورای وحدت و برنامه های وی برای سمت شهرداری سعید محمد، افزود: نه، اینطور نیست، من در مورد این موضوعات اصلا صحبت نکردم، برای شهرداری هم رسما اعلام کردم که از لیستی حمایت نمی کنم، اما مردم را به مشارکت دعوت می کنم.

وی در مورد یکپارچه نبودن اصولگرا ها برای حضور در شهرداری، گفت: من خیلی به دیدگاه احزاب کاری ندارم، چون رسما اعلام کرده بودم ما فراجناحی هستیم و خودمان را خیلی وصل به جناح خاصی نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست سعید محمد در دولت آینده

پست سعید محمد در دولت آینده