مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-18سياسي

عراقچی: امیدوارم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد


معاون وزیر امور خارجه مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای را باعث افزایش اقتدار و استحکام قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امیدوارم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رییس هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در مذاکرات در وین به سر می برد، امروز (جمعه) 28 خرداد با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

وی پس از آن در گفت وگویی با خبرگزاری صدا و سیما درباره اهمیت شرکت مردم در انتخابات گفت: توفیق یا قسمت ما بود که این دوره از انتخابات را در وین و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش رای خودمان را به صندوق بیندازیم.

این دیپلمات ارشد ایرانی اضافه کرد: مسلما انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان نظام است و یکی از مهمترین برای انتخاب رییس جمهوری که حداقل چهار سال مدیریت کشور را در ابعاد اجرایی به عهده دارد و اهمیت بسیار زیادی دارید.

عراقچی بیان کرد: امیدوارم امروز مشارکت گسترده مردم را در پای صندوق های رای شاهد باشیم و این مسلما باعث افزایش اقتدار و استحکام و قدرت جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: امیدوارم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد

عراقچی: امیدوارم نتیجه انتخابات برای مردم ایران خیر باشد