مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-18سياسي

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان باید قدردان مردم باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رای نشان دادند پایبند به نظام هستند و مسئولان باید قدردان این مردم باشند.

- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان باید قدردان مردم باشند ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رای نشان دادند پایبند به نظام هستند و مسئولان باید قدردان این مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من لازم می دانم مراتب گله مندی خود را از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعلام کنم چرا که مردم را دچار مشکل کرده اند و اکثر صندوق های الکترونیکی شورای شهر با مشکل مواجه شده و حتی با آقای استاندار صحبت کردم و به وزیر کشور نیز پیام فرستادم.

وی ادامه داد: الان مصاحبه ای از مسئولان ستاد انتخابات استان دیدم که گفتند در صورت وجود مشکل مردم می توانند انتخابات شورای شهر را نیز به صورت دستی انجام دهند؛ اما اگر این امکان وجود داشت چرا از اول صبح اعلام نکردید که مردم اذیت نشوند و متاسفانه عده ای از مردم با ناراحتی شعب اخذ رای را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان باید قدردان مردم باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان باید قدردان مردم باشند