مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-18سياسي

زاکانی: حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند


علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند، گفت: - این حضور هم امکانی را فراهم می کند که مشکلات امروز کشور حل شود و هم امکان این را فراهم می کند که پایه پیشرفت کشور برای نسل های آینده گذاشته شود.

علیرضا زاکانی در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران اظهار داشت: بخشی از مشکلات ما خارجی اما عمده آنها داخلی است.

هر چقدر حضور مردم پای صندوق های رأی بیشتر شود عملا غلبه بر مستکبرین خارجی و کسانی که اساسا به چیزی جز نابودی ملت ایران و انقلاب اسلامی و تجزیه ایران عزیز نمی اندیشند را کمک می کند و کارآیی توطئه های سلطه گران را کم می کند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه داخلی نیز این امکان را می دهد که رییس جمهور محترمی که می آید با یک اقتدار بالا بتواند ریشه فقر و فساد و تبعیض را در کشور از بین ببرد و ظرفیت های اساسی کشور را در جهت تحقق اهداف عالی امام عظیم الشأن ما را فراهم کند که بارها بر آن تأکید داشتند.

وی تأکید کرد: لذا این حضور هم امکانی را فراهم می کند که مشکلات امروز کشور حل شود و هم امکان این را فراهم می کند که پایه پیشرفت کشور برای نسل های آینده گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند

زاکانی: حضور مردم در انتخابات امکان ریشه کنی فقر و فساد و تبعیض را فراهم می کند