مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-18سياسي

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست


در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهادها و شخصی که می خواهد متصدی در این نهادها شود پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهادها و شخصی که می خواهد متصدی در این نهادها شود پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات شورای نگهبان و پس از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

آملی لاریجانی ادامه داد: در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهادهای اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهادها و شخصی که می خواهد متصدی در این نهادها شود پای صندوق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رأی نیست