مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-18سياسي

حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در انتخابات


رهبر معظم انقلاب اسلامی رأس ساعت هفت صبح امروز (جمعه) با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی(ره) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، - رهبر معظم انقلاب اسلامی رأس ساعت هفت صبح امروز (جمعه) با حضور در محل صندوق سیار 110 در حسینیه امام خمینی(ره) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس در سخنانی روز انتخابات را روز ملت ایران خواندند و گفتند: امروز میدان دار و صحنه گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سالهای بعد معین می کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.

بر اساس این واقعیت خرد انسانی حکم می کند همه در این آزمون بزرگ ملی و سراسری شرکت کنند و علت دعوت مکرر ما از مردم برای حضور در انتخابات نیز این است که در درجه اول خود مردم از این حضور نفع می برند و جمهوری اسلامی نیز امتیازات بزرگی در عرصه بین المللی به دست می آورد.

همه بیایید، تشخیص و رأی بدهید و هیچ کس نگوید با یک رأی من اتفاقی نمی افتد، زیرا همین تک رأی ها است که آراء میلیونی ملت را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در انتخابات

حضور و سخنرانی رهبر انقلاب در انتخابات