مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-18سياسي

حضور پرشور مردم سمنان در 779 شعبه اخذ رأی/ استاندار سمنان رأی داد


مردم استان سمنان برای شرکت در انتخابات از ساعت هفت صبح در 779 شعبه اخذ رأی در استان سمنان حضور یافتند؛ استاندار سمنان نیز در مسجد المهدی سمنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فرآیند اخذ رأی از واجدان شرایط شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از هفت صبح همز مان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در نخستین دقایق آغاز فرآیند رأی گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان، به همراه اعضای شورای تأمین استان با حضور در شعبه شماره 124 اخذ رأی واقع در مسجد المهدی شهر سمنان، رأی خود را به صندوق انداخت.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: تا ساعت 9:15 دقیقه امروز 28 خرداد 1400، تعداد 16 هزار و 700 نفر از مردم استان سمنان با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به درون صندوق انداخته اند.

سیدعباس دانایی با بیان اینکه مردم استان سمنان از ساعت هفت صبح در 779 شعبه اخذ رأی در استان حضور پیدا کردند، افزود: تاکنون که ساعت 9 و 15 دقیقه صبح است، به واسطه اینکه 24 فرایند از 25 فرایند انتخابات به صورت الکترونیک است، 16 هزار و 700 نفر در استان سمنان در پای صندوق رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم سمنان در 779 شعبه اخذ رأی/ استاندار سمنان رأی داد

حضور پرشور مردم سمنان در 779 شعبه اخذ رأی/ استاندار سمنان رأی داد