مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-18سياسي

مشکل سیستم الکترونیکی منجر به تاخیر در اخذ رای شد/ ثبت تخلف 20 پرونده


رییس هیات نظارت بر انتخابات همدان با بیان اینکه مشکل سیستم الکترونیکی منجر به تاخیر در اخذ رای شد گفت: در شعبی که سیستم الکترونیکی اخذ رای مشکل دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز با حضور در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مردم بار دیگر حماسه دیگری را خواهند آفرید اظهار کرد: امروز روند رای گیری باید از 7 صبح شروع می شد اما به خاطر مشکلات در سیستم الکترونیکی رای گیری شورا و عدم آموزش کافی قبلی خیلی از شعب هنوز مشکل دارند.

وی عنوان کرد: عدم آشنایی مردم نیز کار را کُند کرده هرچند برخی شعب سریع تر شده اما همچنان در برخی شعب مشکل در سیستم الکترونیکی وجود دارد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات در همدان ضمن درخواست از مردم که صبر داشته باشند تصریح کرد: این انتخابات سرنوشت ساز است و ریل جدیدی را برای کشور تعریف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر در جایی مشکلی باشد به صورت دستی را ی گیری می شود عنوان کرد: تدابیر لازم و تعرفه های شورا برای اخذ رای دستی انجام شده و در صورت اتصال سیستم، مجدد رای گیری الکترونیکی انجام خواهد شد.

فلاحی خاطرنشان کرد: مدت زمان رای گیری سراسری است و اگر در کشور تا 2 بامداد است، همه باید رعایت کنند هرچند معمول است در برخی شهرها و روستاها زودتر تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سیستم الکترونیکی منجر به تاخیر در اخذ رای شد/ ثبت تخلف 20 پرونده

مشکل سیستم الکترونیکی منجر به تاخیر در اخذ رای شد/ ثبت تخلف 20 پرونده