مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-18سياسي

حضور پرشور کرمانشاهیان در ساعات اولیه رای گیری/ مردم زمان را مدیریت کنند


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از حضور پرشور مردم کرمانشاه در همان ساعت اولیه رای گیری خبر داد و از مردم خواست با توجه به شلوغی شعب در ساعات بعدازظهر، - ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از حضور پرشور مردم کرمانشاه در همان ساعت اولیه رای گیری خبر داد و از مردم خواست با توجه به شلوغی شعب در ساعات بعدازظهر، زمان را مدیریت کرده و در ساعات اولیه رای گیری مراجعه داشته باشند.

  جلیل بالایی امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع کار شعب اخذ رای از ساعت هفت صبح، گفت: از ساعت پنج صبح 40 هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در 1942 شعبه اخذ رای در سطح استان حاضر شده و آماده اخذ رای از مردم شدند.

وی به استقبال پرشور مردم در ساعات اولیه رای گیری اشاره کرد و افزود: در کمتر از یک ساعت بیش از 19 هزار تعرفه رای مصرف شده که نشان از حضور پرشور مردم در ساعت اولیه انتخابات دارد بالایی با اشاره به احتمال شلوغی شعب در ساعات بعدازظهر، از مردم خواست زمان را مدیریت کرده و در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: زمان رای گیری بر اساس قانون ار ساعت هفت صبح تا 17 بعدازظهر است که این زمان بر حسب شلوغی شعب توسط وزارت کشور تا ساعت 24 قابل تمدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور کرمانشاهیان در ساعات اولیه رای گیری/ مردم زمان را مدیریت کنند

حضور پرشور کرمانشاهیان در ساعات اولیه رای گیری/ مردم زمان را مدیریت کنند