مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-18سياسي

سبزی: مشارکت حداکثری پشتوانه اقتدار رییس جمهور آینده در مجامع بین المللی است


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رای بالای مردم در انتخابات 28 خردادماه پشتوانه اقتدار رییس جمهور آینده در مجامع بین المللی خواهد بود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رای بالای مردم در انتخابات 28 خردادماه پشتوانه اقتدار رییس جمهور آینده در مجامع بین المللی خواهد بود.

حجت الاسلام سبزی صبح امروز 28 خردادماه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات امسال حساسیت دو چندان دارد چرا که در انتخابات گذشته صرفا به ملت توصیه می شد که در این حماسه سیاسی شرکت کرده و فرد یا افراد اصلح را برگزینید ولی در این دوره از انتخابات با توجه به تبلیغات منفی گسترده رسانه های بیگانه و نیز مشکلات معیشتی مردم که در اثر ناکارآمدی برخی مسئولان صورت گرفته موجب شده است که شعار نه به انتخابات مطرح و مردم را از حضور در صحنه منع کنند.

وی بیان کرد: در این انتخابات علاوه بر حضور و انتخاب اصلح وظیفه دیگری نیز بر دوش آحاد ملت ایران است و آن دعوت از سایر مردم برای حضوری حداکثری است چراکه حساسیت این دوره از انتخابات بسیار بالاست و باید به مردم گفت که با رای ندادن مشکلات برطرف نخواهد نشد بلکه با حضور پرشور و انتخاب درست است که می توان بستر حل مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: مشارکت حداکثری پشتوانه اقتدار رییس جمهور آینده در مجامع بین المللی است

سبزی: مشارکت حداکثری پشتوانه اقتدار رییس جمهور آینده در مجامع بین المللی است