مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-17سياسي

مردم ایران خلاف آنچه دشمن بخواهد عمل می کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و با وجود تبلیغات منفی اما حضور گسترده ای دارند و آن چه دشمنان می خواهند خلاف آن عمل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند در مراسم شروع رأی گیری اظهار کرد: آمدیم گلزار شهدا تا با شهدا تجدید بیعت کنیم و یادآوری کنیم در برابر شهیدان عزیزی که جان خودشان را در راه استقلال و آزادی کشور و اعتلای دین فدا کردند، ما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که پیوند مردم با نظام را حفظ کنیم و انتخابات یکی از اصول اساسی این پیوند است.

استاندار کرمان ادامه داد: آمدیم تجدید بیعت کنیم و به مردم عزیز بگوییم به پای صندوق های رأی بیایید؛ هرچند از فضای اقتصادی و معیشتی گلایه مند باشند، به تعبیر مقام معظم رهبری گلایه ها به حق است، اما راه آن قهرکردن با صندوق رأی نیست، اتفاقا باید بیایند.

  وی تصریح کرد: از مردم خواهش می کنم رأی دادن را به ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند، هرچند مشکلی برای رأی گیری نداریم و تا هر زمانی که مردم در حوزه ها حضور داشته باشند، رأی گیری انجام می شود، اما خواهش ما این است از اول صبح بیایند و بیعت کنند و رأی شان را بدهند و حضوری پرشور مانند همه انتخابات های گذشته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران خلاف آنچه دشمن بخواهد عمل می کنند

مردم ایران خلاف آنچه دشمن بخواهد عمل می کنند