مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-17سياسي

چرا تحریم انتخابات 1400 قمار با سرنوشت است؟/ تحلیل یک کارشناس مسائل بین المللی


کسانی که ایران را دست کم یک نسل درگیر «شورای امنیت» کرده اند به جای پاسخگویی، نه تنها طلبکار کسانی شده اند و فرض کنید مردم - با رأی ندادن - چهار سال باقی مانده از تعامل ایران و شورای امنیت را مجدداً به دست چنین تفکری با چنین سطحی از تجربه و تسلط فنی بسپارند.

- کسانی که ایران را دست کم یک نسل درگیر شورای امنیت کرده اند به جای پاسخگویی، نه تنها طلبکار کسانی شده اند و فرض کنید مردم - با رأی ندادن - چهار سال باقی مانده از تعامل ایران و شورای امنیت را مجدداً به دست چنین تفکری با چنین سطحی از تجربه و تسلط فنی بسپارند.

این می شود قمار با سرنوشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رضا نصری کارشناس سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل با انتشار توییتی تحریم انتخابات را قمار با سرنوشت دانست و گفت نباید با این کار تعامل چهار سال باقی مانده ایران و شورای امنیت دست افراد بی تجربه بیفتد.

نصری نوشت: کسانی که ایران را دست کم یک نسل درگیر شورای امنیت کرده اند به جای پاسخگویی، نه تنها طلبکار کسانی شده اند که برای خروج از چاه یک نقشه راه به اجرا گذاشته اند، بلکه بعضاً منکر این حقیقت می شوند که قطعنامه ها علیه ایران اصولاً تحت فصل هفتم تصویب شده بود! وی افزود: یکی از این آقایان - که اتفاقاً در دولت قبل مسئولیت داشت - مدعی بود قطعنامه های شورای امنیت تحت فصل هفتم تصویب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تحریم انتخابات 1400 قمار با سرنوشت است؟/ تحلیل یک کارشناس مسائل بین المللی

چرا تحریم انتخابات 1400 قمار با سرنوشت است؟/ تحلیل یک کارشناس مسائل بین المللی