مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-17سياسي

احراز هویت در تمام شعب اردبیل الکترونیکی انجام می شود


در بخش مرکزی اردبیل 79 شعبه برای اخذ آرای مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا دایر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علی عاشوری از آخرین اقدامات و آمادگی برای برگزاری انتخابات 28 خرداد در بخش مرکزی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در بخش مرکزی شهرستان اردبیل 79 صندوق ریاست جمهوری و 64 صندوق انتخابات شورا های اسلامی در 79 شعبه دایر شده است.

وی با اشاره به تعداد روستا های بخش مرکزی آماده شده برای برگزاری روند انتخابات فردا گفت: اقدامات لازم برای اخذ آرا در 104 آبادی شامل روستا های بزرگ و کوچک دارا یا فاقد دهیاری بخش مرکزی اردبیل انجام شده که 71 روستا مشمول برگزاری انتخابات شورا های اسلامی روستا می شوند و تنها 8 روستا به دلایل خودخواسته از برگزاری انتخابات این دوره از شورای اسلامی روستا انصراف دادند.

به گفته بخشدار مرکزی شهرستان اردبیل تعداد روستا های انصراف دهنده از برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا در دور قبل 21 حوزه بود.

عاشوری به برگزاری انتخابات الکترونیکی در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی در اردبیل نداریم، اما روند احراز هویت افراد در هر 79 شعبه اخذ آرای مرکز اردبیل به صورت الکترونیکی خواهد بود که ارائه شناسنامه افراد، کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احراز هویت در تمام شعب اردبیل الکترونیکی انجام می شود

احراز هویت در تمام شعب اردبیل الکترونیکی انجام می شود