مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-17بين الملل

استقبال ظریف از آغاز مذاکرات امنیتی منطقه ای در دیدار همتای عراقی


وزیر امور خارجه در دیدار با همتای عراقی در آنتالیا ضمن استقبال از آغاز مذاکرات امنیتی منطقه ای، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که امروز (پنجشنبه) به منظور شرکت در اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا، به ترکیه سفر کرد، با فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ظریف ضمن ابراز خرسندی از توافقات مربوط به همکاری های ریلی شلمچه - بصره، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور تأکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با یادآوری لزوم افزایش همکاری های منطقه ای کشورهای همسایه در برقراری امنیت منطقه ای، از آغاز مذاکرات امنیتی منطقه ای استقبال کرد.

وزیر امور خارجه عراق نیز در این ملاقات، ضمن سازنده خواندن همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و عراق، از مساعدت های جمهوری اسلامی ایران در توسعه این همکاری ها قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) به منظور شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا به این شهر ترکیه سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ظریف از آغاز مذاکرات امنیتی منطقه ای در دیدار همتای عراقی

استقبال ظریف از آغاز مذاکرات امنیتی منطقه ای در دیدار همتای عراقی