مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-17اقتصادي

خرید 47 هزار تن گندم در اردبیل/33 مرکز خرید فعال هستند


مدیر سامان تعاون روستایی استان اردبیل گفت: از ابتدای برداشت محصول گندم در شهرستان های شمالی استان اردبیل، 47 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید صولت عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: شبکه تعاون روستایی در قالب 150 تشکل فعالیت متنوعی را در حمایت از کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و تولیدکنندگان روستایی و عشایری انجام می دهد که به عنوان یک مجموعه منسجم در عرصه ارائه خدمات به این گروه ها نیز حضوری مؤثر دارد.

وی از سازمان تعاون روستایی به عنوان بازوی توانمند بازرگانی جهان کشاورزی یاد کرد و گفت: وظیفه ما هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل های زیرمجموعه و کمک به کشاورزان در فروش محصولات و همچنین عملیات کشت، داشت و برداشت است.

مدیر سامان تعاون روستایی استان اردبیل به آغاز عملیات برداشت گندم در شهرستان های انگوت، گرمی، بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز خبر داد و تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی مشغول خرید تضمینی محصول گندم از کشاورزان است و به عنوان مباشر در کنار غله و خدمات بازرگانی سعی دارد تا خرید گندم را از کشاورزان انجام دهد.

صولت افزود: علی رغم خشکسالی بی سابقه در سطح استان و کاهش 30 تا 70 درصدی برداشت محصول در برخی از اراضی و وارد آمدن خسارت به کشاورزان ما آمادگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 47 هزار تن گندم در اردبیل/33 مرکز خرید فعال هستند

خرید 47 هزار تن گندم در اردبیل/33 مرکز خرید فعال هستند