مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-17سياسي

صدای مردم و پیگیر مشکلات آنها باشید/ دولت سایه باید ادامه پیدا کند


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت سایه باید ادامه پیدا کند، گفت: این فرهنگ باید ترویج پیدا کند که کارهای درست را تایید، کارهایی که ناقص است، - ، سعید جلیلی در دیدار با مجازی رابطین ستادهای استانی خود با اشاره به فعالیت های آنها در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شهادت می دهم که اکثریت شما با نگاه خالصانه و صادقانه وارد میدان شدید و بی هیچ چشم داشتی برای خدا زحمت کشیدید؛ ان شاءالله جز ذخیره آخرت همه ما باشد.

وی با اشاره به اینکه سلام من را خدمت تک تک جوانان و عزیزانی که در این صحنه حاضر هستند، برسانید، افزود: پایه جهش کشور همین شما جوانان هستید که در استان های مختلف زحمت می کشید و جهاد میکنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: سال 92 که رقیب ما رییس جمهور شد، سعی کردیم با همه توان، دولت مستقر را کمک کنیم، حالا که این وظیفه دو چندان است.

جلیلی با بیان اینکه حتی اگر بنده منتخب مردم می شدم، از شما می خواستم که دولت سایه باید ادامه پیدا کند، تاکید کرد: این فرهنگ باید در میان مردم ترویج پیدا کند که کارهای درست را تایید، کارهایی که ناقص است، تکمیل و خدای نکرده نقاط اشتباه را تصحیح کنیم.

وی اضافه کرد: هر یک از شما عزیزان در هر شهری که هستید، همه ی برادرانی که در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای جریان انقلاب فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مردم و پیگیر مشکلات آنها باشید/ دولت سایه باید ادامه پیدا کند

صدای مردم و پیگیر مشکلات آنها باشید/ دولت سایه باید ادامه پیدا کند