مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-17سياسي

دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری آمده است: - مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در بیانیه ای از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری آمده است: جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در مسیر ورود به یک نقطه عطف تاریخی قرار گرفته که در آن مردم غیرتمند ایران می توانند رویکرد مدیریتی کشور را تغییر دهند؛ در ادوار گذشته، انتخابات همواره منشأ تغییر و دگرگونی و تحول از جانب مردم ایران بوده است.

با انتخاب رییس جمهور، نمودی دیگر از اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت سیاسی و مدیریتی تحقق یافته و این ودیعه الهی که با انقلاب اسلامی بهمن 1357 با رهبری خمینی کبیر ظهور و بروز یافت، به اذن الهی تا ظهور حضرت بقیهالله الاعظم و برقراری حکومت حق و عدل الهی و حاکمیت مستضعفان استمرار می یابد.

دانشگاهیان انقلاب اسلامی در این مقطع زمانی حساس و سرنوشت ساز نکاتی را به عرض ملت شریف ایران می رسانند:مردم ایران در شرایط کنونی وارث نظامی هستند که محصول فداکاری و ایثار میلیون ها ایرانی و خون مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری