مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17سياسي

زنان خوزستانی در انتخابات 28 خرداد حضور حداکثری داشته باشند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: زنان خوزستانی در انتخابات 28 خردادماه حضور حداکثری داشته باشند و در این عرصه با کنش مسئولانه و مدبرانه نقش آفرینی کنند.

- ، نقش بانوان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم و مؤثر دانست و تأکید کرد: از زنان خوزستانی انتظار می رود که مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خردادماه داشته باشند و در این عرصه که تجلی شکوه مردم سالاری دینی و میراث گران بهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران است با کنش مسئولانه و مدبرانه نقش آفرینی کنند.

وی، مشارکت زنان را در فرآیند تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های ملی و محلی از شاخص های اساسی توسعه پایدار جوامع بیان کرد و افزود: مشارکت و تبیین دیدگاه ها و معیارهای جامعه بانوان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بسیار حائز اهمیت و تعیین کننده خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تأکید کرد: مشارکت حداکثری بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور می تواند عرصه انتخابات را به رویدادی تبدیل کند که تحولات بزرگ مطابق با خواست جامعه بانوان، خروجی مطلوب آن باشد.

پارسا فخر به ضرورت حضور و مشارکت سیاسی بانوان در انتخابات اشاره کرد و گفت: زنان ایران در همه برهه های حساس کشور از دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان خوزستانی در انتخابات 28 خرداد حضور حداکثری داشته باشند

زنان خوزستانی در انتخابات 28 خرداد حضور حداکثری داشته باشند