مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-17سياسي

حضور حداکثری سبب تغییر سیاست های کلان می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: باید به آینده خود حساس باشیم و اگر جامعه بتواند حضور خود را در روز 28 خرداد متجلی کند، اراده ملت به عرصه ظهور می رسد که نشانه قدرت، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان گفت: باید به آینده خود حساس باشیم و اگر جامعه بتواند حضور خود را در روز 28 خرداد متجلی کند، اراده ملت به عرصه ظهور می رسد که نشانه قدرت، قوت سیاسی و افتخار ملی است.

جعفر شاه نظری در گفت وگو با ایسنا درباره لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد و انتخاب آگاهانه، اظهار کرد: به لحاظ خرد جمعی و از نظر آموزه های دینی انسان در سرنوشت فردی و جمعی خود نقش محوری و فعال دارد که براساس این نقش قطعاً حضور و اختیار بر اساس آگاهی لازم است و انسان هر اندیشه یا رفتاری را انتخاب کند در هویت و سرنوشت خودش ایفای نقش می کند.

وی افزود: بنابراین انتخاب آگاهانه و اختیار براساس آگاهی دو امر لازم است که انسان بر اساس رفتار خود این انتخاب آگاهانه را داشته باشد.

براساس این چند نکته بدیهی است که از نظر اجتماعی و همان طور که در قرآن آمده است تغییرات سیاست های کلانی که برای مدیریت یک جامعه تدوین می شود یا سمت و سویی مدیریتی که در روابط و تحولات سیاسی شکل می گیرد قطعا مبتنی بر خواست و حضور فعالانه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری سبب تغییر سیاست های کلان می شود

حضور حداکثری سبب تغییر سیاست های کلان می شود