مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-17سياسي

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است


رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی با تاکید بر اثرگذاری نقش جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن به کشور و به ملت است که بدخواهان ایران اسلامی همواره برای تحقق این هدف در حال برنامه ریزی و توطئه چینی هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی با تاکید بر اثرگذاری نقش جامعه دانشگاهی در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن به کشور و به ملت است که بدخواهان ایران اسلامی همواره برای تحقق این هدف در حال برنامه ریزی و توطئه چینی هستند.

محسن رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جامعه دانشگاهی همواره نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در تبیین شرایط و تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه ایفا می کند و سهم بسزایی در ارتقاء سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی دارد.

وی افزود: از این رو حضور آگاهانه، فعال و با بصیرت دانشگاهیان در عرصه انتخابات موجب تحرک، نشاط و شادابی انتخاباتی خواهد شد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی ادامه داد: مشارکت بالا و حضور گسترده در انتخابات موجب تقویت انقلاب، اقتدار و همبستگی ملی، انسجام اجتماعی، حضور پرقدرت در مجامع بین المللی و شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است

حضور در انتخابات مقابله با القای ناامیدی دشمن است