مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-17بين الملل

خبرنگار آمریکایی: از نظر بسیاری، واشنگتن در انتخابات دیگر کشورها دخالت می کند


«لوییزا لاولاک» رییس دفتر روزنامه واشنگتن پُست در عراق معتقد است، از نظر بسیاری از کشورها واشنگتن بارها تلاش کرده است که در انتخابات دیگر کشورها مداخله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس دفتر واشنگتن پست در عراق در واکنش به اتهام زنی ولادیمیر پوتین همتای روس خود در ژنو که به گفته خبرنگاران و مقام ها، سه ساعت طول کشید، اتهام های واشنگتن و برخی متحدان اروپایی به مسکو درباره دخالت در انتخابات دیگر کشورها را تکرار کرد.

  لوییزا لاولاک (وسط) رییس دفتر واشنگتن پُست در عراق   جو بایدن در این کنفرانس خبری گفت: اگر از نظر بقیه (کشورهای) جهان، ارزیابی از ایالات متحده این باشد که مستقیما در انتخابات دیگر کشورها دخالت می کند و همه هم این موضوع اطلاع داشته باشند، چطور خواهد شد؟ اگر ما در فعالیت هایی که او (ولادیمیر پوتین) در آنها درگیر بوده، مشغول می بودیم، چطور می شد؟ (اگر اینطور باشد) جایگاه  کشورمان تضعیف می شد .

لوییزا لاولاک رییس دفتر روزنامه واشنگتن پُست در عراق در واکنش به این بخش از سخنان رییس جمهور آمریکا نوشت: این دقیقا همان ارزیابی است که بسیاری از کشورها از ایالات متحده دارند؛ واشنگتن به کرات تلاش کرده است که نتایج انتخابات ها در کشورهای خارجی را ترسیم کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار آمریکایی: از نظر بسیاری، واشنگتن در انتخابات دیگر کشورها دخالت می کند

خبرنگار آمریکایی: از نظر بسیاری، واشنگتن در انتخابات دیگر کشورها دخالت می کند