مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-17سياسي

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا


اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.

هفته گذشته 4 نفر را دعوت کردم و مطالب را گفتم و الان هم 2 نفر دیگر درخواست کردند که در اولین فرصت مطالب را ارائه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری با رسانه های داخلی و خارجی که امروز(پنج شنبه) 27 خردادماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت گفت: آنچه که وظیفه شورای نگهبان در بحث انتخابات است پاسداری از آرای مردم است و شورای نگهبان این وظیفه را انجام داده و به درستی این حق الناس پاسداری شود.

علاوه بر سلامت انتخابات که وظیفه شوراست سلامت مردم را مدنظر داریم و تمهیداتی برای سلامت مردم در روز انتخابات اندیشیده شده است.

وی افزود: وقتی که ما از جایگاه مردم در تعیین سرنوشت شان سخن می گوییم انتظار این است که پاسداری و صیانت دقیق از این امر انجام صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: دغدغه هایی را مقام معظم رهبری دیروز فرمودند که به جاست و شورای نگهبان هم آنها را مدنظر داشته و اقداماتی را انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا

شورای نگهبان: اعلام دلایل رد صلاحیت به 4 کاندیدا