مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-17سياسي

«فرهنگسرای تهران» میزبان دورهمی شاعرانه شد


فرهنگسرای تهران پس از مدت ها رخوت کرونایی دورهمی شاعرانه را دوشنبه های هر هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کند.

- مهدی نورقربانی دبیر کانون شعر تهران در گفتگو با و تعطیلی جلسات شعر می گذرد تصمیم گرفتیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، دورهمی شاعرانه ای داشته باشیم و فرهنگسرای تهران هم میزبان این دورهمی شد.

مهدی نورقربانی افزود: من به عنوان دبیر کانون هر هفته افتخار میزبانی از شاعران مطرح کشور را دارم.

در این جلسات، شاعرانی چون امید روزبه، حسین زحمتکش، امیرپیرنهان، مبین اعرابی، سرکار خانم جاویدپور، خانم رویا علوی، نوید کلانکی، خانم بهاره قزلو، علی امین زاده، علیرضا الیاسی، سیدمحمد موسوی، نوید کلانکی، مرتضی جهانگیری و عرفان اکبرپور به شعرخوانی و نقد آثار دیگر شاعران می پردازند.

شاعر مجموعه شعر بی خودی در ادامه اضافه کرد: کانون شعر تهران تا به حال، چهار نشست برگزار کرده است که آخرین آن، روز بیست و چهارم خرداد بود.

وی اضافه کرد: اهداف ما از برگزاری این جلسات شعر جمع کردن هنرمندان از جمله شاعران و ترانه سرایان مطرح استان پس از تعطیلی های ناشی از کروناست.

البته استعدادیابی به منظور شناخت شاعران مستعد منطقه، برگزاری شب های شعر در مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال و دعوت از پیشکسوتان و شاعران مطرح کشور از جمله دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگسرای تهران» میزبان دورهمی شاعرانه شد

«فرهنگسرای تهران» میزبان دورهمی شاعرانه شد