مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-17سياسي

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار با صدور پیامی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی را به حضور پر شور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و سید علی به جهانیان ثابت شود.

در بخشی از این پیام آمده است: دشمنان نظام اسلامی از ماه های قبل با توطئه  و فتنه و با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ای با هجمه تبلیغاتی وسیع برای  تضعیف دستاوردها و عملکرد 42 سال نظام اسلامی با هدف ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات تلاش کرده اند اما ملت بصیر ایران اسلامی  بار دیگر نقشه دشمنان را بی اثر می کنند.

این پیام میفزاید: مردم با رای آگاهانه خود در رویداد سیاسی انتخابات ضمن انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افراد توانمند در انتخابات شوراها بلوغ سیاسی خود را به نمایش می گذارند و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را فریاد می زنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شریف ایران همواره در عرصه های مختلف با شجاعت در راستای حفظ آرمان های نظام اسلامی، امام راحل و شهدای گرانسنگ و صیانت از حریم ولایت و هویت و کیان ایران اسلامی ایستادگی کرده اند و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت خود  نقشه های خبیثانه و پلید دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند