مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-17حوادث

آماده باش آتش نشانان برای تأمین ایمنی انتخابات


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: همه مرخصی ها به خصوص در بخش نیروهای عملیاتی لغو شده و تمامی نیروهای عملیاتی در ایستگاه ها در حالت آماده باش کامل به سر می برند و این آماده باش تا پایان شمارش آرا ادامه خواهد داشت.

- مجید امیرفضلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات از یک هفته پیش، همه مرخصی ها به خصوص در بخش نیروهای عملیاتی را لغو کرده و تمامی نیروهای عملیاتی در ایستگاه ها در حالت آماده باش کامل به سر می برند و این آماده باش تا پایان شمارش آرا ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمام ایستگاه های سازمان برای پیشگیری از وقوع هر حادثه و ارائه خدمات ایمنی در این روز، در سطح شهر آمادگی دارند همچنین تا پایان ساعات قانونی رأی گیری، اکیپ های سیار در خیابان ها، میادین، معابر پرتردد و محل های اصلی رأی گیری، مستقر هستند.

وی با اشاره به استقرار نیروها در برخی از حوزه های خاص از جمله فرمانداری، استانداری و پارکینگ های سطح شهر گفت: همچنین در چند نقطه حساس شهر از جمله چهارراه انقلاب هم استقرار نیرو خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: علاوه بر این هر ایستگاه در محدوده تحت پوشش خود با توجه به شناخت ویژه از حوزه های انتخاباتی در آن محدوده، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانان برای تأمین ایمنی انتخابات

آماده باش آتش نشانان برای تأمین ایمنی انتخابات