مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-17سياسي

دعوت امام جمعه و استاندار ایلام برای حضور مردم در انتخابات


امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از مردم برای حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات دعوت کردند.

- ، متن پیام حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمد نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است: مردم شریف و آگاه استان ایلام؛ اکنون که در این مقطع تاریخی و حساس که یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخابات ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

پرواضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بوده ایم شاهد انتخاباتی پرشورتر و دولتی با پشتوانه ی قوی تر بوده ایم؛ و امروز برای داشتن ایرانی پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد.

انتخابات مظهر اراده های مردمی در سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نبایست به راحتی و به هر بهانه ای آن را از دست داد! آری انتخابات به عنوان شاخصه مردم سالاری، از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همواره ملت شریف ایران اسلامی با حضور متعهدانه در صحنه، ضمن بی اثر نمودن تمام نقشه ها و برنامه ریزی های دشمنان این مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت امام جمعه و استاندار ایلام برای حضور مردم در انتخابات

دعوت امام جمعه و استاندار ایلام برای حضور مردم در انتخابات