مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-17سياسي

آیت الله رییسی برای محرومیت زدایی برنامه های مدون دارد


رییس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رییسی گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای محرومیت زدایی و رسیدگی اصولی به این مناطق در اقصی نقاط کشور برنامه های مدون دارد.

- ، سیدعلی موسوی اظهار داشت: بدون تردید انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری در چهار سال آینده از اهمیت بسیار ویژه برای شرایط اقتصادی و سیاسی کشور برخوردار است و در این میان می توان با انتخاب بهترین نفر نسبت به آینده کشور امیدوار شد.

رییس ستاد مناطق محروم سیدابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه کارنامه رییسی در قوه قضاییه نشان می دهد که وی بدون برنامه وارد عرصه ای نمی شود، افزود: بر همین اساس هم اکنون شاهد رضایت مندی اقشار مختلف مردم از عملکرد این قوه طی دوره اخیر هستیم و اگر استقبال مردمی به سمت رییسی در جریان برگزاری انتخابات سوق داده شود، شاهد تحولات بزرگ در مدیریت اجرایی کشور می شویم.

موسوی، ولایت مداری، فعالیت شبانه روزی، خستگی ناپذیری، عدالت خواهی، مبارزه با هر گونه فساد، شجاعت و نخبه گرایی را از ویژگی های بارز رییسی برای انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و ادامه داد: مردم کشور نیز در شرایط کنونی کسی را می خواهند به عنوان رییس جمهوری گزینش کنند که بتواند مشکلات اساسی کشور که در رأس آن مسائل اقتصادی و معیشتی قرار دارد، حل و فصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برای محرومیت زدایی برنامه های مدون دارد

آیت الله رییسی برای محرومیت زدایی برنامه های مدون دارد