مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-17سياسي

دعوت گروه های سیاسی و ادارات برای شورآفرینی مردم در انتخابات


گروه ها و دستگاه های مختلف با بیان اینکه انتخابات مظهر اراده سیاسی و مایه تقویت نظام اسلامی است خواستار مشارکت حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ادارات و گروه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد خواستار مشارکت گسترده مردم در پای صندوق رأی شدند.

در بیانه های مختلفی که از سوی دستگاه های مختلف از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران صادر، عنوان شد، انتخابات مظهر اراده سیاسی و مایه تقویت نظام اسلامی بوده و از همه آحاد مردم بویژه اهالی شریف و شهید پرور دیار علویان بمنظور حضور پر شور و حداکثری پای صندوق های رأی در روز 28 خرداد دعوت به عمل آوردند.

در این بیانیه تاکید شد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 57 با هدایت های پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور آگانه و حداکثری مردم در صحنه با درون مایه نهی از منکری بزرگ نسبت به اعمال و رفتار پادشاهان مستبد و کلیت نظامات سلطه و ستمشاهی در این سرزمین شکل گرفت و به حمدلله تا به امروز با تلفیق اصل جمهوریت توأم با احکام و شریعت اسلام ناب محمدی (ص) ادامه حیات داده است.

حضور مردم در صحنه های گوناگون بویژه در رفراندوم های سالهای آغازین پس از پیروزی انقلاب و بیش از 98.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت گروه های سیاسی و ادارات برای شورآفرینی مردم در انتخابات

دعوت گروه های سیاسی و ادارات برای شورآفرینی مردم در انتخابات