مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-17ورزشي

تداوم قهرمانی سخت تر از قهرمانی است/ جذب قطعی 2 بازیکن خارجی در گرگان


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت تر است، من در برهه ای سخت تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، - مهران حاتمی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره پیوستنش به تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: خوشحالم که توانستم به جمع تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه شوم و امیدوارم لیاقت این را داشته باشم که بتوانم درکنار بازیکنان و هواداران این تیم نتایج خوبی را کسب کنم.

وی اضافه کرد: ما با تعدادی از بازیکنان مذاکراتی را انجام دادیم و برای در نظر داشتن منافع باشگاه اجازه دهید من نام بازیکنان را اعلام نکنم و روابط عمومی باشگاه به صورت رسمی مطالب را منتشر و اعلام خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: من نظراتم درباره جذب بازیکنان را به باشگاه اعلام کردم و مذاکرات برای جذب بازیکنان در پست های مختلف در حال انجام است.

حاتمی گفت: قهرمانی کار سختی است و نگه داشتن قهرمانی کاری سخت تر است، من در برهه ای سخت تر وارد مجموعه بسکتبال شهرداری گرگان شدم، با توجه به اینکه بخاطر تغییر و تحولات شکل گرفته این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم قهرمانی سخت تر از قهرمانی است/ جذب قطعی 2 بازیکن خارجی در گرگان

تداوم قهرمانی سخت تر از قهرمانی است/ جذب قطعی 2 بازیکن خارجی در گرگان