مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:302021-06-17فرهنگي

نویسنده، هنرمند زمانه خود باشد


نویسنده باید با مشکلات جامعه خود آشنا بوده تا بتواند دغدغه های جامعه را بیان کند.

- ایسنا/زنجان نویسنده جوان زنجانی گفت: نویسنده باید با مشکلات جامعه خود آشنا بوده تا بتواند دغدغه های جامعه را بیان کند.

زهره میرعیسی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کار نویسنده زمانی آغاز می شود که اولین اثر خود را با انتشارات قابل قبول به چاپ می رساند و اینکه برخی از افراد فکر می کنند هر شخصی که از هر طریقی کتابی می نویسد، ممکن است تا سال ها به عنوان نویسنده در جامعه شناخته شود، در حالی که این گونه نیست.

وی با بیان اینکه یک نویسنده باید هنرمند زمانه خود باشد، افزود: یک نویسنده برای نویسنده شدن علاوه بر داشتن تجربه زیستی باید کتاب های زیادی مطالعه کند، بنویسد، فعالیت و اطلاعات خود را افزایش داده و با مشکلات جامعه خود نیز آشنا باشد و بتواند دغدغه جامعه را بیان کند.

نویسنده کتاب کرگدن های روی دیوار تصریح کرد: نویسنده برای شناخته شدن در جامعه و انجام کارهای بزرگ تر باید بتواند به بلوغ فکری لازم برسد که ممکن است یک فرد در سن 40 سالگی به آن بلوغ فکری رسیده و چیزی که می خواهد را مطرح کند و یا ممکن است یک فرد در سن 20 سالگی به این نتیجه دست یابد که بیشتر نویسندگان معروف کشورمان نیز بعد از سن 40 سالگی به آن پختگی لازم دست یافته اند و آثاری خلق کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده، هنرمند زمانه خود باشد

نویسنده، هنرمند زمانه خود باشد