مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-16اقتصادي

پرداخت 10 میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان همدانی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان گفت: 9 میلیارد و 880 میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی برای مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

- علی بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد است اظهار کرد: 9 میلیارد و 880 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای 4 هزار و 565 مددجوی تحت حمایت واریز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 2 هزار و 499 زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند گفت: برای 2 هزار و 66 نفر از مجریان طرح های کمیته امداد همدان عنوان کرد: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از 10 سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن 55 سال برای زنان و 60 سال برای مردان بازنشسته می شوند.

وی تعداد بیمه شدگان عشایر روستایی را 991 نفر و تعداد بازنشسته، مستمری بگیر و خودکفا شده ها را  539 نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره مند می شوند.

وی در پایان با اشاره به تحت حمایت بودن 30 هزار خانوار سالمند گفت: در طول سال به این افراد سایر خدمات حمایتی، سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش های مختلف در زمینه تغذیه و بهداشت، خدمات درمانی و انجام معاینات اولیه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10 میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان همدانی

پرداخت 10 میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان همدانی