مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 22:252021-06-16سياسي

دعوت وزیر آموزش و پرورش برای حضور باشکوه در انتخابات


وزیر آموزش و پرورش در برنامه نگاه هفته با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مردم با «حضور باشکوه در انتخابات»، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی در نوزدهمین ویژه برنامه نگاه هفته با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات، همواره امکانی برای مشارکت مؤثر مردم در آینده خودشان است.

وی افزود: مردم با حضور باشکوه در انتخابات، مسیر چهارسال آینده کشور را مشخص کنند؛ اینکه چه کسانی زمام امور را در دست بگیرند، و برای حل و فصل مشکلات تدبیر کنند، بسیار انتخاب مهم و تأثیرگذاری است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: هرچند برای زمان محدودی شما رأی می دهید، اما آثار آن برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

بنابراین بسیار مهم است که آگاهانه و هوشیارانه در انتخابات شرکت کنیم و این مأموریت را به فردی که فکر می کنیم توانایی لازم برای قبول این مسؤولیت بزرگ و خطیر را دارد، بسپاریم.

وی ادامه داد: امسال همانند همه انتخابات دیگر، رأی اولی ها ، بسیار تعیین کننده و تأثیر گذار هستند و برای اولین بار، تجربه مشارکت در یک امر سیاسی، را کسب می کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدوارم با تحقیق، تفحص، پرس و جو و سؤال از آگاهان، بتوانند حضور فعال و پر رونقی را در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر آموزش و پرورش برای حضور باشکوه در انتخابات

دعوت وزیر آموزش و پرورش برای حضور باشکوه در انتخابات