مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-16سياسي

گردشگری و فرهنگ عناصر متمایز کننده شیراز از دیگر شهر ها است


کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیراز یکی از مهم ترین استان های کشور در حوزه گردشگری است و می تواند مهم ترین استان کشور در زمینه گردشگری و ارزاوری است.

- ، بیان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که می توان شیراز را به عنوان شهری جهانی در جهان معرفی کند وجود ابنیه تاریخی و مذهبی است که در این شهر و استان وجود دارد از این رو می توان با استفاده از پتانسیل های موجود نسبت به معرفی شیراز در عرصه جهانی اقدام کرد.

وی افزود: مهم ترین مسئله ای که در حوزه گردشگری وجود دارد مسئله توجه به زیرساخت هایی است که حوزه گردشگری وجود دارد از این رو شهرداری و شورای شهر می تواند به عنوان یکی از متولیان این بخش زمینه لازم برای توسعه گردشگری را در شهر شیراز فراهم کند این در حالی است که در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز طرحی که مورد تصویب قرار گرفت موضوع حمایت از گردشگران و بناهای گردشگری موجود در شهر شیراز است.

محمدیان اضافه کرد: این طرح که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر شیراز مورد تصویب قرار گرفت و اجرایی شد در دوره پنجم دیگر دنبال نشد و در این دوره شاهد حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز از واحدهای گردشگری نبودیم این در حالی است که نمی توان به شورای شهر یا شهرداری شیراز گلایه کرد زیرا شاید این حوزه به عنوان اولویت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری و فرهنگ عناصر متمایز کننده شیراز از دیگر شهر ها است

گردشگری و فرهنگ عناصر متمایز کننده شیراز از دیگر شهر ها است