مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:202021-06-16بين الملل

راهبرد تازه اتحادیه اروپا در قبال روسیه؛ اقتدار بیشتر و پاسخ به تلاش های مخرب


کمیسیون اروپا معتقد است که اتحادیه باید در برابر تلاش های مخرب روسیه در جهت تضعیف این نهاد اروپایی «مقتدرتر و مقاوم تر» باشد و به تهدیدهای مسکو به صورت نظام مند و یکپارچه پاسخ دهد.

- راهبرد تازه اتحادیه اروپا در قبال روسیه؛ اقتدار بیشتر و پاسخ به "تلاش های مخرب" کمیسیون اروپا معتقد است که اتحادیه باید در برابر تلاش های مخرب روسیه در جهت تضعیف این نهاد اروپایی مقتدرتر و مقاوم تر باشد و به تهدیدهای مسکو به صورت نظام مند و یکپارچه پاسخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، جوزپ بورل، عالی ترین دیپلمات اتحادیه اروپا این موضع را روز چهارشنبه در جریان سخنانی که با هدف تشریح و ارائه راهبرد سیاسی کمیسیون اروپا در قبال روسیه تدوین شده، مطرح کرد.

گزینه های پیشنهادی کمیسیون اروپا در خصوص روابط اتحادیه با روسیه که در چارچوب راهبرد تدوین شده، به گفته جوزپ بورل بر سه محور عقب راندن، محدود کردن و تعامل استوار شده است.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه یادآور شد: در شرایط کنونی به نظر نمی آید که یک مشارکت بازنگری شده و نوین میان اتحادیه اروپا و روسیه که بتواند امکان همکاری نزدیک تر میان دو طرف را فراهم کند در دورنمای نزدیکی قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد تازه اتحادیه اروپا در قبال روسیه؛ اقتدار بیشتر و پاسخ به تلاش های مخرب

راهبرد تازه اتحادیه اروپا در قبال روسیه؛ اقتدار بیشتر و پاسخ به تلاش های مخرب