مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-16سياسي

پزشکی قانونی سخت ترین شرایط زندگی مردم را تجربه می کند


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان پزشکی قانونی همزمان با سلامت مردم و مسائل حقوقی و قضایی سروکار دارند و در سخت ترین لحظات زندگی در کنار مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از خانواده ها داغدار شده و عزیزان خود را از دست دادند و این موضوع در کنار مشکلات اقتصادی و معیشتی موجب شده در جامعه گرد رخوت، ناامیدی، سوگواری و مصیبت پاشیده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات بسیاری از مشکلات امروز را برطرف می کند، تصریح کرد: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که به واسطه برخی ناکارآمدی های انباشته شده و بی تدبیری ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را با بحران های خاصی مواجه کرده است.

وی افزود: مردم در شرایط بحرانی همواره خوب عمل کرده اند و نشان داده اند که هرچند سفره هایشان کوچک شده و جوانان و فرزندانشان بیکاری را تجربه می کنند اما همچنان به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه مردم هیچگاه از اهداف انقلابی خود کنار نکشیده اند، خاطرنشان کرد: مردم ما همان کسانی هستند که با حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و امروز هم ما به مردم در میدان نیاز داریم که در پای صندوق های رأی حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی سخت ترین شرایط زندگی مردم را تجربه می کند

پزشکی قانونی سخت ترین شرایط زندگی مردم را تجربه می کند